Semester

Min första lediga dag som jag bara kunnat ägna mig åt det jag vill, och jag har en hel vecka framför mig. Damn good.
Har blivit lite utav en gamling sen jag började jobba så mycket. Inte bra.

Idag har jag hunnit med ite migrän, hämat mina köksmöbler, målat dom ( såhär efter 4 månader utan köksmöbler kom jag på att jag kunde måla dem i köket) Haft besök av Carina och Sara och knåpat ihop lite armband.

Fysatan så snyggt det kommer bli.

 

 

 

 

Armbandpilleri är nog mitt nya beroende.

PUSS



Postat av: Sara

Fint bordet blev. :) Kommer bli skitsnyggt i köket gumman! <3

2010-08-03 @ 10:59:17
URL: http://saraaeklunds.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag blir så stolt när jag läser hur det går framåt för dig och så.



och väldigt fina armband var det :) miss uuu!

2010-08-03 @ 13:27:05
Postat av: Zabelina

Gulliga ni är! Madde, skicka din adress så skickar jag ner ett par armband!

:*

2010-08-03 @ 15:57:09
Postat av: Madde

aw, mer än gärna :)



Norregatan 6A

273 30 Tomelilla

2010-08-03 @ 23:03:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!