Yoshi

Ikväll har jag tagit skapandet till en helt ny nivå, lyriskt och onårbar har jag suttit med alldeles för tajta byxor en helkväll, pärlplattan och jag, smyckeslådan och jag ♥ Enjoy




Har skapat ännu ett örhänge. Ganska grym är jag.


..
Mitt absoluta favoritverk jag gjort idag är min egna yoshi.
Till min förvånad såhär sent på kvällen tog yoshi "frihet under ansvar" lite för seriöst..



Han intog Wii:t..



Han luktade på blommarna, påväg in i lyktan..



Han passade på att spegla sig, han är ju en fröjd för ögat kan ju tillochmed jag säga.



Han busade..



Han använde strykjärnet (!?!?)



Var är yoshi...? blir han kidnappad? NÄ? eller?



Jo.. Det ser så ut :(


( Yoshi blir räddad)



Yoshi träffade en pudding...



Nu går han verkligen över styr, tror han missuppfattade rosasvamp när hon sa" let's take it to a new level".



Youshi blir dumpad, snyter sig.



Zabina ( JAG ) räddar min lilla prins, har precis bäddat ner honom. Ska lägga mig bredvid och somna jag med så fort jag ser att han skakat av sig lite och somnat. Minst sagt en händelserik kväll!

Puss Z


Postat av: Sara

Hahaha jag väntar på "fortsättning följer" Va sjuk du är:D haha

2010-08-05 @ 08:02:26
URL: http://saraaeklunds.blogg.se/
Postat av: Helena

asg :)

2010-08-05 @ 09:56:17
URL: http://axlund.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!