Dr. Zabina & Linnea

Så här såg jag ut i morse.



Efter skolan begav sig Linnea och Jag upp till VP för att träna inför gesällen. Vi gjorde även ett expiriment på mig, vem annars? FYRA olika färger la vi i botten, alla är uppljusningfärg. Varav alla kalla, nästan. På något jävla vänster, (den enda färgen LINNEA blandade själv. Precis innan sa hon: DEN SISTA FÄRGEN BLANDAR JAG SJÄLV!) Den färgen blev iaf KNALLILA, förstår inte riktigt hur det kunde bli så, men problem blev det och problem måste lösas. Så vi ordnade och grejade med lite blekning, vatten, shampoo, nyaneringar och grejer så nu ser jag väl nästan normal ut förutom en aning guldig utväxt.



Efter lite blekning var det en blandning av rosa och orange (!?)



Nu ska jag iväg och föna uppbyggnadsfön.
Pusspuusss




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!