Gudinnan

Sov som en gudinna inatt. Det är en titel som skulle passa mig perfekt, Gudinna.

....Jag tror att allt jag gör antingen kommer ses och synas av alla eller inte synas alls och allt är topphemligt. Jag är lite som en sån där brud som har fyra olika dejter på allahjärtansdag och ljuger om det. Lite så är jag. Lite påfrestande kan det vara ibland.


Idag, dagen till ära har jag slaviskt stått och färgat hår och klippt upp och ner. Tjänat en kosing på 1050 på några timmar. Välbehövligt just i denna tid. Pap strök förbi med valentinpresent, första gången vi ses/pratar på typ två månader. Ögonen går iallafall i kors nu och jag förstår inte mitt stora behov av att skriva det här inlägget. Ska slumra i en halvtimma nu. Bio sen med Foad, Timo och Sara. myyyyyyspyyysdå

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!