Kalasfredag

Jag skulle ta en lugn fredagskväll. Kom hem från jobbet klockan sju och var helt helt slut.
Vi bestämde iallafall att åka hem till Tulin. Och hemma hos Tulin bestämde vi oss för LillaLillaLillakrog. Och på LillaLillaLillakrog bestämde jag mig tydligen för att skicka hem tjejerna i en taxi och själv bege mig på efterfest med Timo och gänget. Det slutade med att jag gick hem inatt klockan fem hem till Sara. Åkte hem sju i morse, sov i några timmar till och nu är jag hos Sara igen i försök att plugga.

tack för igår bruds.













I försök till en pose slängde jag ut stefans glas. WAY TO GO!













Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!