Lettlandsjuk

two nights in Riga so far:

 

Mamma och Anna på en promenad i gamla staden

 


Sjuk Zabina i Gamla stan

Familjen på middag. världens godaste mat, fy bubblan


Min söta höns-mamma



Felicia i badet



En sjukare tjej är svårt hitta. Har legat med skyhög feber, yrat hela kvällen och natten. Vaknade vid tre, laddade i en och en halv timma innan jag orkade korka upp vattenflaskan och trycka i mig alvedon. En halvtimme efter det badade jag i sängen. Fyfan vad jag svettades, har nog aldrig varit så blöt. UÄÄÄ





'Idag har jag knarkat både den ena och andra så jag har tvingat mig ut i kylan  och ner i spa-avdelningen. Så en dagens outfit: Bikini : egen HM, Badrock:  Hotellets, Tofflor (syns ej i bild): Hotellets



Hahaheheheh






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!