Måndag

Idag har duktig stått på shemat. Började dagen på VP där jag och Linnea tränade, skippade svenskan, men vad är viktigare än svenska? jo träning. 
Efter skolan jobbade jag till klockan sex. Det håller på att byggas om på salongen, snyyyggt kommer det bli!
Tåget var självklart försenat, och när tåget väl kom hade dörrarna frusit fast så vi fick tralla in genom förardörren. Haha.

Bortskämd är precis vad jag blivit. Sara med mor hämtade mig vid stationen när jag kom till K-holm med en kebabsallad. Familjen Eklund ska vara hundvakt i tre dagar nu också. Så ja, bortskämd.


Assnygg tjej men en assnygg nyinköpt väst.

 

 



Postat av: Anonym

Snygging!

2010-02-01 @ 21:12:36
URL: http://saraaeklunds.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!