Simpsonshow

Imorgon ska jag kolla lägenhet igen, jag har spanat på lägenheter sen november typ. Men det är få som faller mig i smaken och ändå är jag inte kräsen av mig.
Mina krav:
Stort kök (alltså, med en etta vill jag iallafall kunna röra mig i ett mer rum än ett)
Fräsh
Balkong
"bra kök" ( har stått på kök utan fläkt, utan ugn blabla. Jag vill kunna LAGA mat)
och sovalkov, helst.

Det är inte höga krav, så då undrar jag. Katrineholms alla fastigetsföretag, vad har ni fär jävla utbud?



Det jag hade som plan att skriva om i detta inlägg var killen jag smsar med som bor i lägenheten jag ska kolla i morgon, att han tror han vet vem som heimstaden väljer som vinnar och får lilla ettan som sitt pris. Lite kul, för det kan ju inte han styra. MEN jag är som ett enda Simpsonprogram, jag börjar i en ände och slutar i en heeelt annan än vad som man tror eller är tänkt.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!