stalker



Ibland är jag oroväckande intresserad av tjejer, tjejers utseende, smak, musikstil m.m. Ibland kan man tro att jag är gay. Men nejnej så är det  i n t e ==) Vissa har nog fått kännedom av att jag är besatt av vissa människor, de känner mig inte men jag känner dem. Lite som en stalker faktisk, det är så pinsamt så jag vill inte skriva ut deras namn, eller främst hennes namn. Min guldlock Mmmhmhmmmmmhmh.

 

Men Amanda Berg är nog näst snyggast här i världen. Först guldlock, Amanda Berg och sen jag. Amanda och jag fyller år på samma dag, 26:e maj, born to be wild as twins. MADE MY DAY. ÖDET har sagt sitt för idag.

 

FitforfightSKOLAimorgon

 

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!