Thailand dag 2

Nu är vi framme, eller det har vi varit i två dagar.
och det är verkligen som alla säger, ett paradis här nere. Jag mår så jävla jävla bra. Det här är precis vad jag behöver, och i rättan tid! och det blir bara ännu bättre med att jag är med Familjen Eklund, min familj.

iDAG HAR VI VARIT PÅ RAILEY OCH MYSIT HEELA DAGEN, PÅ EFTERMIDDAGEN ÅKTE JAG OCH SARA TILL EN THAI.MARKNAD DÄR DET BARA VAR THAI-FOLK OCH SHOPPADE BILLIGT. NU PÅ KVÄLLEN HAR VI KÄKAT, JAG HAR KÖPT EN ROSA RESVÄSKA DÄR ALL MIN SHOPPING SKA FÅ PLATS!


Carina tatuerade sig, Timo och Sara på thai.



Här blev jag lurad! Haha



Shoppat hur jävla mycket som helst och det har gått två dagar.. Jag vet inte hur det kommer sluta. Lite av alla spännen jag köpt haha.




Kan inte beskriva hur underbart det är här. loooove it looove it



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!