THAILAND

IDAG: GRATTIS TULIN PÅ DIN 18ÅRS DAG!

De senaste nätterna har jag sovit som motsatsen till en gudinna som jag sov som i lördags. Så för varje dag som gått har jag blivit tröttare och nu sitter jag och snorar. Långa dagar med jobb, prov och skola.Fyfan.

 

Ikväll ska jag och Sara förbereda allt för resan i morgon. Vi ska måla, plocka, raka, färga, packa, greja och dona. Jag har en hel natt framför mig med massa saker, DESSUTOM sjukt mycket plugg. Är sjukt trött och hängig så jag får se hur långt jag orkar med allt. NU: färga hår, Adhdsara tjatar. Puss

 

 

Igår fellas gjorde jag gelenaglar. SNYGG.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!