You might see the sun

 

Visst skulle jag vara mycket snyggare i en mindre näsa? Kanske ska ta och göra mig ett tredje ingrepp och bli en slags ikon för nosejob i lilla katrineholm? Tåls att tänka på.

NÄRÅ. Är jävligt arg just nu, på vad vet jag inte riktigt. På polisjävlar som kör upp en i ärslet som gör att man nästan skiter i brallan eller på föräldrar som bara finns och gör allt jobbigt, eller hundar som får livet att bli mycket krångligare. Eller jag är bara så jävla arg och dampig för att sådan är jag, ibland har jag utbrott. Tydligen så väljer vulkanen Z att inte sova om nätterna när hon mår arg. Jävla makter alltså. Fan.

 

Bion var förövrigt bra. Tre vulkaner av fem. den tredje vulkanen förtjänar filmen endast för Macho-salladen-scenen-som-gjorde-att-man-skrattade-sönder-magen.

 

 

 

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!