26:e Januari

Idag är dagen då Sara bästa Eklund tog körkort, GrattisGrattisGrattis!

I dag har jag varit vaken sen tidig morgon, började med möte vid nio, åka till skolan efter det, en lektion, Linnea och jag åkte upp till VP och tränade inför gesällen och jag försökte göra en svinrygg, vill inte säga att just "långhår" är det jag hatar, utan det är M I G själv jag hatar för att jag är så förbannat sug sämst på långhår.

Sara Och Millan hade tagit sig med bilen till Norrköping för att fira med shopping, typ. Jag hängde på där och satte sprätt på lite pengar, det är en sak jag är bra på. Hittade massa skitbilligt, En ring, massa örhängen, SolbrillZ, Armband,  en Berlock m.m. 
Kunde inte bestämma mig för vit eller svart sjal, så det blev båda. En svart väska, ångrar redan det köpet lite. En snyggjeansskjorta hamnade i en påse hem också!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!