Etuuuuna

 

Idag fick jag äran att kliva upp med tuppen igen. Jag och Mamma ville så väldigt gärna bege oss ut i snöstormen hela vägen till E-tuna och tillbaka. Nä, men jag skulle träffa Dr Haddadmannen, han drooooog ut feta sårskorpor så jag började gråta. Fint.

 

Efter det så begav oss jag och mamma för att shoppa lite. Jag råkade göra slut på lite för mycket pengar, även fast jag handlade väldigt mycket på halva reapriset. På vägen hem körde jag i 40 - 50 hela vägen hem , det var sjuuukt vitt och snöigt, man såg tamefan ingenting.

 

Skulle kunna vara det snyggaste kollaget i paint jag gjort

 

Idag fick jag sms av Caroline "min chef" , hon hade lyssnat på mig på radion igår och blev så "glad" av det jag sa så hon sa att hon måste ha med mig på föreläsningar i vår, vilket är huuur jävla greeejt som helst!

Nu ska jag krama på Sara lite.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!