Glim

Fredag idag och tredje helgen jag tar det himla lungt. Gissa vad jag gör då? Gormar över att kroppen inte hänger med, skulle kunna tro att jag varit en heroinmissbrukare en kortare tid, petar näsan med topz och
P L U G G A R.
Jag menar, vad gör man inte för att göra sin fredag till något alldeles extra?

Nästa helg fyller mamma år, inte för att hon ska ha något alls med mitt festande att göra nästa helg men värt att nämna. Ja, då ska jag ta igen för dessa tre chillhelger jag haft, då ska jag bli full och full och full och dansa en skvätt. Och på tisdagen där ska vi utomlands för att fira käringen, så bättre tider kommer!

Saknar Sara också. :*




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!