I know the story

Söndagsångest var humöret som stod på mitt shema idag. Härliga tider.

Jag hade som förväntningar att jag skulle göra vettiga saker idag, det enda som hände var att jag varit grinig för att det aldrig går som jag vill och för att jag varit så otroligt jävla myssjuk. och ingen tycktes vilja mysa med mig.

Lite ödets ironi det som då inträffade på kvällskvisten. Ibland önskar jag att man var ensammast i världen och ibland önskar jag att jag hade världens alla vänner runtom mig hela tiden.


Sara gick precis härifrån, hon kom hit för att få en helt ny frisyr, och det kan jag lova det fick hon. Och nöjd blev hon!

 

I morgon ska jag ta niotåget till Norrköping, gå i skolan och vara duktig tjej och gå till jobbet och vara bäst sen ta halvsjutåget hem som garanterat kommer vara försenat. Pusspååååt.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!