Inge kallt

00.40 - jag skulle gärna vilja vara en trkåig liten skit som tycker klockan är apmycket, men det GÖR jag inte.  
Jag har vänt på dygnet under julen och i morse/idag fick jag betala för det, sov för några timmar och jobbade hela dagen på salongen. Uh.
KÄNNS jävligt skönt att rutinerna kommer igång nu samtidigt som jag HATAR det.
Så ni vet kommer jag jobba på salongen flera dagar i veckan nu, så ta er dit för fan!

Ikväll har jag varit en APTRÖTT FRUSEN liten baby, inlindad makaron och nykter på stan för första gången i mitt liv. Damn it.

Älskar min Sara ( bara för att alla brudar med killar tjatar och tjatar om sin jävla kärlek, så trött på't)
Detta tjejer, är for real




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!