Love this shit

Verkar som att det blir resa av för mig
4-6 feb hemligt land
7-9 London
Thailand, än okänt datum, kan komma att bli redan den 10:e februari.

Hoppas allt går som det ska nu, det har ju en tendens att skita sig för mig när det kommer till resande..  ..bland annat detta har hänt mig:
Körtelfeber - inställd italienresa
Grand canaria, kommer ner DYNGsjuk, går i dunjacka, förstörd vecka.
Inställt plan till London i sista sekund.

nu är jag trött



Postat av: maddeeee

och sen till sist en resa till skåne, right? ;D

2010-01-10 @ 01:48:17
Postat av: zabina

Absoluuut så fort jag vet när jag ska till Thai så! PUSSI

2010-01-10 @ 11:59:07

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!