Måndag?

Jag bestämde mig sent igår att kliva upp tidigt, satte klockan på nio och gick upp klockan tolv. Kuken vad arg jag blir på mig själv. Idag skulle jag och Felicia se Avatar igen, men hennes förkylning vände planerna och jag hamnade i Vingåker i hopp om pokerturnering med Linnea och Feffelito, men det dög tydligen inte, datorn segrade över barnet igen. Linnea och jag myste och hon fick mig till lite högre höjder, två viktiga samtal blev gjorda och det tackar jag för! Fixade så jag fick byta mitt abonemang, mot ett fast abonemang 500kr/mån - ring hur mkt du vill!  DAMN it. Högre höjder, där stannar jag, och nu ska jag krypa ner bredvid min syster och slumra in. I morgon är det fest!

Lite vampyr

'
Lite ansträngd



Postat av: sara

jag gjorde precis likadant. satte klockan på nio och gick upp halv tolv!!

2010-01-05 @ 12:50:37
URL: http://saraaeklunds.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!