Nordeaidiots

Godmorgon, typ.
Klickade in på mitt nordeakonto i vanlig ordning för att se hur lite pengar jag har kvar på kontot och ser att det är cirkus 200 kr som fattas, klickar mig vidare in i djungel och ser en, två avgifter på 95 kr st. Nu undrar jag vad fan det är för avgifter?
Ringer kundtjänst, får prata med en icke svensktalande idiot, säkerligen en jättetjock, säkerligen självgod av min bedömning, tjockt slitet svart hår med en svettig hårig man som sitter hemma och väntar på middag och sex. ( ja, många elaka tankar flödade kring hennes privatliv de där min. )
Först sa hon:
"har man överskridit kontot i över en vecka så blir det en avgift på 95 kr"
"jaha svarar jag, men jag har aldrig överskridit i över en vecka? Det är när jag tankat och det dragits flera dagar senare det blivit så och då har jag rättat till det samma dag, och hur kan jag ha två avgifter? á 95?"
"jag kan se här, den 20:e bla bla"
"jaha, så det dras 95 kr även om man rättar till det samma dag?"
"ja, jo precis, tack hej" "tack hej idiot"

Skitbelopp, men jag är fattig nu och jag blir irriterad på cptelefonister som säger två saker och menar en tredje! Argh blir jag, ARGH!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!