Nykter Lördag

HEY BLÖÖGG!
Kollade Avatar idag igen med familjen, buh vad jag ryser och bara äääälskar den filmen. Gosh!
Efter filmen blev vi bjudna på finmiddag som Ewa hade lagat under tiden vi var och kollade världensbästfilm. Nu sitter jag i Vingåker, har med mig min bebis som sussar brevid mig i soffan, hon släpper mig inte en sekund ur sikte.
Meningen är väl att jag ska få plugg gjort.. Kommer inte ha tid för skola de närmaste veckorna...

*Operation, svullen, snygg och sängliggandes typ 10 dagar
*Resa till hemligt land
*Resa till Thailand 3 härliga veckor



Inge N Ö R D I G A  alls de här brudarna är, två sekunder efter vi kommit hem....





En bild på min FINA klocka jag fick av Sara i julklapp!





Postat av: felicia

det var inte bara msn det var blogg också X)



jag e beroende av min dator jag kan inte rå för det XD<33

2010-01-16 @ 13:38:28
URL: http://ffeffesblogg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!