Du gör min dag

HEJ!

Idag vaknade jag verkligen upp på fel sida, har varit dum hela dagen mot både max och ewa, jag har lite feber och är mosig och då får de närmsta ta stryk haha. Men jag tänker inte låta lite feber göra min lördagskväll till en soffkväll, nu ska jaghem till Sara för att dricka lite mys med Millan och henne, sen blir det nog en sväng att träffa mina grabbar, iallafall Foad, sen blir det nog en tidig hemgång med Maxiie för att bara soooova hela dagen i morgon


I fredags hade jag första smyckeskvällen, det gick superb! Men hann inte förbereda ett smack. Jag är så ivrig i allt att jag snubblar mig igenom det ibland!

PUSS fellaaas



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!