Frisörjobb

Helloe!!

Igår jobbade jag på Hair Top, min första dag och det gick super. Jag fick alla mina färger och grejer levererade samma dag, skitkul! Under dagen kom lite nära och bekanta för att fixa till frillan på ett eller annat vis, det jag absolut inte räknade med var att alla hade med sig blommor, jag har så gulliga nära och kära!

Jag kommer också sälja mina smycken på Hair Top, så ni som är intresserade av dem, för er är det bara in och kika på hair top, jag tänkte flytta iordning lite i morgon! I morgon är en Hair top jobb dag, men ska en sväng till Norrköping med och klippa en kund, sen tillbaka till hair top för att färga Ullis, massören på Hair top!

Nu är jag så trött att jag stupar, som vanligt! PUSS








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!