Kappsäckfamiljen

IDAG har vi flyttat ut alla mina ägodelar till ett garage, där alla saker ska stå till lördag/söndag nästa vecka då det blir inflyttning i nya lyan.

Max kom fram till att det var hans ANDRA flytt sen födseln,
Min mor talade om för mig att jag hade flyttat TRETTON gånger innan mina sex fyllda år, dvs mer än en gång i halvåret i genomsnitt. Vi bodde blandannat i en femrummare med öppen spisi Eskilstuna, bara jag och mamma när jag var minipluttis. och nästa halvår bodde vi i en etta i katrineholm. Den modern hade rotbesvär! Vi har rotbesvär, vi är rotlösa

Nu ligger jag i max säng och ska sova, i morgon ska vi blåsa ut städgrejerna i lägenheten och sen dra vidare till örebro för shopping. Sounds fun to me. Godnatt fellas




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!