10-10-19

Jag älskar att bo i min lilla etta och jag älskar att strunta i att laga mat och äta godis istället till kvällsmat när jag känner för det. Men vad jag faktiskt börjar tröttna på riktigt mycket är att jag lever ett så jävla ostrukturerat liv när DU inte är här. För när du är här så ligger det inte kläder på golvet, ingen disk i hon, inga smyckesprylar överallt och ingen tom trocadero på bordet. Jag behöver rutin, jag behöver dig. Punkt.

I morgon ska jag och min ewa åka upp till stockholm, älvsjömässan. En tidig morgon väntar och jag antar att jag borde kasta den här gamla laptopen med dissfunktionell fläkt i golvet nu och slänga mig i sängen för att vrida på mig ett gäng timmar.

Puss

Ps. Felcia, du är min stjärna och jag vet att du kommer bli så jävla grym, den här skiten är snart över. Älskar dig, din Syster DS



Postat av: Feelicia . (:

Allt kommer bli bra med tiden , Vi är en familj vi klarar oss igenom det här . Älskar dig och sakanr dig grymt mycke syrran <3

2010-10-21 @ 13:13:19
URL: http://mammasengel.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!