Don't be afraid

Jag gjorde något speciellt idag. Jag kollade in en lägenhet, en stor trea med superbalkong. När jag klev in kändes det som om jag skulle flytta in i en stor villa med en stor familj i svansen, men så är ju inte fallet vi är ju bara tre, med bimba. Lägenheten var super, nu är det baar våra superhjärnor som ska bestämma vilken väg vi ska gå.

Nu på kvällsnatten kom sara över för att bli tillklippt med lite frärg på köpet, Det blev s k i t - snyggt en illröd botten, rödkoppriga längder med lite rödlila under luggen(färgen syns inte ett piss på bilden) - á la Bibbi. Klippningen ska jag inte ge mig på att förklara.





Och. S MYC K EN Har tillverkats förfullt ikväll







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!