Jag har inga mål, inga visioner

Jag befann mig på stockholmsmässan idag, träffade faktiskt en hel hög dumma idioter som inte förstår sig på sociala nätverk eller service över huvud taget. Tafatta stockholmare, en del av societeten(tror sig vara) ska inte stå i montrar på en så stor mässa som jag var idag.(träffade dock några få riktiga stjärnor som jag ska ha kontakt med)

Nog om det, Ewa och jag bestämde oss för att vänta för att se en "föreläsning" vid kvart i tre. TUR var det att vi stannade, skulle kunna vara den roligaste och nyttigaste korta förleläsning jag varit på.
Jag har lärt mig att jag troligtvis inte tillhör gruppen männsikor som går under benämningen "idiot". Dessutom har jag inga visioner och jag vill inte ha några planer. Jag vill inte skriva en budget och jag vill inte ha ett mål att försöka nå. Jag ska leva i mina drömmar och köra med plattan i mattan. Det viktigaste, jag har inga mål och inga visioner!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!