Kreatören

Just nu är det stormiga vindar på både väldigt possitiva sätt och negativa sätt, men det är mer eller mindre som vanligt. Jag är en stormig tjej minst sagt!
*Jag har sagt upp lägenheten, jag ska bli sambo och flytta till en superduperfin helt nyrenoverad tvåa vid ica nära, det kan inte bli annat än perfekt.
*Jag har inhandlat ruskigt roliga prylar till mitt nya jobb. Nämligen så att jag ska bli en av hair tops frisörer två dagar i veckan, Måndagar och onsdagar framöver. Jag hyr stol och får testa på att vara egen, ska dessutom sälja mina smycken där!

Nu har jag alltså tre jobb, Anställd på salongen NON, egen stol på salongen Hair top två dagar i veckan, och assistent åt min syster och allt det innebär, det stormigaste jobbet! :) Sen så är jag en liten pysslare på fritiden också med alla mina smycken och burkar. Så ni som känner mig väl och märker att jag hör av mig för lite, sparka mig i rumpan och be mig komma ut lite!
Har hört att konstnärer kan bli lite för egna ibland, och det ska vi undvika ;)

Blev nästan som ett litet kontaktbrev jag skrev haha.

I veckan köpte jag en efterlängtad plattång från Ghd, den oslagbara plattången.
Och jag hade en sån tur att de hade ett helt paket med massa prylar bland annat
en hårfön, clips och en jättegullig spegel!





Nyss så åkte min Max till skövde för att utsättas för ett förbannat baskerprov. Har aldrig sett honom så ledsen och ångestfull han var idag, fyfan :( Han lämnade ett medelande på min pärlmatta iaf med mina smyckespärlor :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!