fågeltorn

HEJSAN ALLA TRÖTTA KOMPISAR!

Nu ska jag berätta en sak. Tre väldigt lata småfeta kompisar sprang till fågeltornet med Bimba i bredvid för att precis se solnedgången, och jag har sagt det förut men säger det igen FYFAN vad solen sjunker ner blixtsnabbt när den väl ska ner. Egentligen är det ju jorden som rör på sig, nästan så man blir sjösjuk av att det går så snabbt!
Fy vad jag har saknat att bara vara med Sara och Millan, vi kan bara sitta och skratta och kolla på varandra utan att veta vad vi skrattar åt, allt känns så underbart såndär känsla i magen när man vet att man är trygg och att man hör hemma? Underbar känsla!


NU ska jag lägga mig, med lite ångest jag har slarvat bort tre viktiga papper:
*Skattedeklarationen
*Momsredovisningen
*Hyravin som ska in om två dagar
:(

I MORGON KLOCKAN SJU ÄR JAG PÅ GYMMET MED STÅLFARFAR, SES DÄR!



 

Allvarligt, hur vackert är det inte? :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!