----

I mediavärlden, hollywoodfruar, bloggar, serier, osv - I den världen verkar det vara lite inne att stå ut i den bemärkelsen att man vågar säga hur bra man är, varje dag, hur snygg man är, "jag är bäst, skitsnygg och smartast och åker inte tunelbana, eller går in på den där lilla korvkiosken eller skiter på en offentlig toalett, skiter inte alls. TYP.

Enligt mig så får man gärna tycka att man är bra på det man gör, ha huvudet högt och ha bra självförtroende men varför kan man inte bara visa upp det man gör, vara bra, vara bäst, eller lägga upp bilder på sig själv vara snygg, Varför måste man skriva/säga att jag är så jävla snygg jag är så bäst, jag är bättre än alla andra, hela tiden.

Då slår det mig, vem försöker de övertyga? Vi som läser/kollar eller de själva?

 

ÄR du skitgrym och skitsexig så är det mycket MYCKET mer attraktivt att bara hålla huvudet högt, göra det man gör, se ut som man gör, skriva som man gör.

 

Är grym - attraktivt

Säger att man är grym, hela tiden - tacky

All denna text är enligt mig, hur jag ser på det, vad jag gillar. Dömer inte de här människorna, jag ställer mig bara frågande (som jag skrev ovan)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!