del av mitt 2010

Under det här året har jag hunnit vara festgalen, verkligen festgalen. Sen har jag varit så nervös över gessällbrevet som jag efter mycket svett och tårar tog hem, två dsgar efter en vild studentkryssning, jag är nu arbetsnarkoman och en lugnens sambo med hund och en superfin lägenhet. Samtidigt som jag ibland kan vara den perfekta ungdomen med allt jag har åtstadkommit så kan jag vara mormors mardröm med fester, efterfester och tatueringar i svettiga soffor.

Då kom jag att tänka på peace and love, festival i dess ära. Och hur en livstil på en festvial kan passa en så perfekt och en annan så hemskt dåligt, jag äger personligeheterna till båda men ack så fint man kan ha det under en festival.

20:års kris? festa? Jobba? Jobba ihjäl sig? Bo? Hur? Barn? Familj? Resa? Arbetslös? Ansvar? Går tiden verkligen så fort att man inte hinner blinka innan jag är för gammal och skrynklig då och har glömt hur kul det var att vara galen?






Postat av: Sandra

Hej! Ni bor i vår gamla lägenhet va? Vi bodde där rätt länge, 2,5 år. trivs ni? :) ha det bra. / Sandra

2011-01-07 @ 20:24:13
URL: http://leasmamma.blogg.se/
Postat av: zabina

Ja det gör vi! Vi trivs supersuperbra! Kunde egentligen inte vara bättre! men vi har en isoleringsvägg i sovrummet nu :) Bor ni i en trea nu? :)

2011-01-09 @ 21:11:47
URL: http://zabinaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, ja vi hörde rätt mycket från grannen när vi bodde där. Lea vaknade till och med ibland. Ja, nu bor vi i en trea på Djulögatan, behövdes med en liten tjej som har så mycket saker. Så nu har Lea ett eget rum. :) Har du inga bilder du kan lägga ut,om du vill? Vore kul att se. :)

2011-01-17 @ 15:43:18
URL: http://leasmamma.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!