Januari 4



 

Dessa två smycken ska Ninni få äga snart. Jag hoppas hon kommer gilla dem!

 

Info

Om dagarna jobbar jag från ca 9/10 till 18/20, 3 dagar Norrköping(NON) 3 dagar Katrineholm(hair top) när jag kommer hem gör jag smycken, smycken, smycken. Det är inte det att jag inte har vänner eller andra saker att göra utan jag lever livet i smyckena nu och så får det vara ett tag, jag gillar det! När jag inte gör smycken så jobbar jag också som assistent åt min lillasyster, så antingen sover jag lite i Vingåker eller Hon hos mig. Detta sker mest helger. Så länge Max gör lumpen jobbar jag dygnet runt, sen, ja sen vet jag inte! En månad i taget! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!