ÄNTLIGEN FINALLY ÄNTLIGEN

Har jag internet igen! Förstår inte att jag varit HELT utan internet för utom iphonjäkeln i flera flera månader!
Idag fick jag hem mitt lilla bredband och det fungerar än så länge väldigt bra och snabbt framförallt!
Nu ska jag förska vara lite mer vid datorn, (ett normalt databetende) ska aldrig bli beroende igen och sitta hela kvällar.


Idag har jag och amanda varit ute och powergått djulörundan och pratat massa. Jag laddade ner RunKeeper till iphonen för ett tag sedan den håller koll på exakt hur långt, hur länge, medelhastighet och kalorier du bränner. Hur underbar app som helst! Rekomenderas stort! Amanda har nämligen gett mig motivation till att röra på mig, och det har jag behövt!

Typ det här är det jag har på mig hela tiden, alla kvällar och mornar iallafall!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!